And here it comes!

Mja. Så alltså.
En liten genomgång av min helg nu då.

Fredag/Lördag:

Jag och Mathias åkte till Djura.
Supermys. <3

Vi såg på tv, åt allt vi såg och passade barn!


saker som gör mig mer kär ~


William blev GALET glad av nycklarna.
Och jag älskar hans ansiktsuttryck. 


under tiden sov min lilla zombiebebis.


vet inte om william ser extra lång ut, eller jag extra kort? 
Hur som helst älskar jag bilden. :}



Stenar var väldigt intressant, I tell you ~

Okej. Det var min Fredag/Lördag.
På Lördag kväll åkte jag hem till min älskade och saknade Annika. Så sjukt skönt att bara kunna prata av sig vad som helst. Det fina med oss är att vi knappt umgås eller pratar, men när vi väl träffas är vi precis som vanligt. 
Äkta vänskap.♥
~
På Söndagen åkte jag in till Borlänge och tog en liten shoppingtur med Maja,
vilket också var helt awesome.

Så. Det var min helg det! :)
En av de bästa helgerna på länge, kan jag lova. ♥

puss så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0