Damn you. Evil book.

En sak som jag ångrar med skolan och allt, det är att jag inte jobbat på som satan på lektionerna.. Alltså, nu såhär i efterhand så tycker jag att det var enormt dumt gjort av mig. För nu sitter jag här med ångest över massor och ångesten gör att jag tappar humöret för att plugga. Dessutom, när man väl vill plugga och tar fram allting, så förstår jag ändå inte frågorna. Och sitter man hemma kan man inte direkt fråga någon lärare heller.. Usch. Nu sitter jag alltså här och önskar att jag egentligen satt i skolan. Greeaat.

Vill bara vara klar med allt så att jag får ett skönt sista år. Hoppas jag kommer ihåg det här så att jag inte gör samma misstag i trean. y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0