Just a bunch of crazytalk

Är lite lagom trött på att du förstör mitt humör såhär.
Go and mess with someones elses mind instead.
Please.
~


Idag skulle jag storstäda lägenheten hade jag tänkt. Det enda jag gjort idag är att slöa framför tvn med en underbar mysig pojkvän, och ätit jordnötsringar.
Bra jobbat Louise, bra jobbat..

Jaja. Nu sitter jag hemma hos Mathias mamma. Min mage är full av Tacos, Godis och läsk. Av någon anledning är jag enormt sugen på att simma.. Ett bra tecken tror jag. Synd bara att det inte är supersommar så att man skulle kunna dra iväg och ta ett nattdopp.
I would like that, mhm.


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Hon köpte sin balklänning på en affär i Göteborg, vid Kompassen in på en gata. Nu vet ju inte jag vart du bor men ;)..

2011-04-11 @ 18:12:23
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Haha jag frågade min syster nu och hon sa att hon kan sälja den om det skulle vara så, hon använder den ändå inte =) Var endast till balen. Kram!

2011-04-11 @ 20:05:17
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0