So damn perfect ♥

Min Fredag var awesome.
Åkte iväg till Djurås, min saknade Kakan följde med
och gjorde kvällen ännu lite bättre <3 :*
Grillning, prat och musik med massa trevligt folk är aldrig fel
sen åkte Jag, Kakan, Mathias och Simon hem till mamma och sov.

Idag har jag och Rebecca gått så benen snart ramlar av!
Försökt följt efter våra pojkar som åkte i osäkra båtar genom en bäck..
Och måste jag säga att jag och Rebecca gick vilse och fel?..
Nejdå. Men vi hittade en väg som såg bra ut, och nästan en timme senare var vi framme! 
Mwahaha
Jaja, det var iaf trevligt :* 

Nu ska vi se om det händer något skoj,
a
nnars tänker jag strejka och se pokémon hela natten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0