sweet 18 !

Dåså.
Jag har ju faktiskt fyllt 18, så här kommer lite bilder :*

Först var vi i Djura och firade med lite släkt.


William myste med gammelmormor ♥

Eftersom det var supersoligt och skönt väder så gick vi ut och busade lite :*

Mina små älsklingar ♥

Gammelmormor, Stina och Pappsen

posarn :*


yum ♥

Fyra Generationer!
William, Mamma, Mormor, Alicia, Gammelmormor och Jag!



och denna underbaring förgyllde min dag lite extra ♥
Var supermysig och såg till att jag fick världens bästa dag!

Sen åkte jag och Mathias tillbaka till Vansbro och firade lite där också!



haha. Nej, han har ingen sådan vanligvis!

underbara människor!
Världens bästa


TACK för en underbar dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0