skitmorgon..

Jag har haft en värdelös morgon. Skulle jobba men mådde så kasst i morse så fick lov att sjukanmäla mig = nu har jag världens sämsta samvete.
 
Men jag höll på att svimma och var nära att spy när jag väntade på bussen, så att åka och jobba på en förskola var inte det smartaste. Så jag gick hem igen, kröp tillbaka under varma täcket och sov till kl 12 när Stefan ringde och väckte mig för han hade ingen nyckel och det var låst höhö. Sen åt vi lite och då blev jag i alla fall piggare, så nu ligger jag hemma på soffan med massa filtar och varm oboy och försöker bli supermegafrisk. Skulle vara så typiskt mig att bli sjuk precis när jag ska  iväg och resa... 
 
och jag saknar mina två <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0