du säger att nåt känns rätt, men det här är fel.

I morse kände jag en bestämd nejnejnej-känsla när klockan ringde. Ville snooza i 17 evigheter och inte alls gå upp och ut i snön. Men eftersom Stefan är så hiimla lättväckt och blir skrämd varje gång min mobil ringer så fick jag alldeles för dåligt samvete för att snooza mer än två gånger! (himla bra när jag annars är sämst på att gå upp) 
 
pinnade iväg till bussen, alldeles för tidigt som vanligt, satt och väntade en kvart och frös halvt ihjäl. Fick massa kärlek av alla barn på förskolan docl så jag var alldeles lycklig när jag gick hem, åh fina jobb <3 brydde mig inte ens så mycket om snökaoset. Var bara glad!
 
Nu sitter jag och halvsover på bussen mot vansbro, lyssnar på musik och längtar tills jag får dansa lite! pepp dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0