ojsan hoppsan!

Ojojoj. Jag är verkligen sämstigast i hela vida världen på att uppdatera. I alla fall de senaste veckorna! Efter utlandssemestern med Maja så har jag haft så mycket annat i tankarna så det har inte blivit av! Så tänkte att nu får det bli av, i alla fall någon bild och någon liten textrad.

Här spenderade vi alla våra dagar. Liggandes på stranden och stekte i solen. SÅ GÖTT. Sen svalkade vi oss i havet lite då och då, badkruka som jag har blivit på äldre dar så räckte det oftast med att gå i så vattnet nådde rumpan, sen var jag svalkad och klar tyckte jag eheh.
trivs och vill inte alls åka hem till snön! så kändes det när denna bild togs

Jag och Maja beställde varsin sån här supermegagod drink, njöt av utsikten över havet och att vi kunde sitta i shorts utan att frysa.

resultatet av att ha badat i saltvatten och sen ha håret i knut!
Maja Gräddnos, hih <3

Ja, det var i alla fall lite bilder! Vi hade så himla gött, låg på stranden hela dagarna och tog det lugnt på en musikbar/i hotellrummet på kvällarna. Himla skönt att sova minst 9 timmar varje natt och bara få vila upp sig i värmen. :) Men på söndagen hade vi båda två hemlängtan och på Måndagen kändes det alldeles perfekt att få komma hem och gosa ner mig bredvid min väldigt saknade Stefan. <3


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0